Портфоліо вчителя - Школа Молодого Вчителя (с) <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог статей - Катеринопільська ЗОШ №1
Середа, 01.10.2014, 02:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Сьогодні...
Люблять батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що своя. Сенека
ПУТІВНИК
ПРОФСПІЛКА
...
Форма входу
Категорії розділу
Загальні статті [0]
До Загальних статтей відносяться ті статті, які не були розподілені з незрозумілих причин на категорії або ж відносяться до тем, які відсутні в категоріях. Запозичені статті повинні посилатись на першого автора статті, в іншому випадку стаття буде видалена Адміністратором сайту.
Наукові статті [0]
Новини з України [1]
Українські новини, події, статті про Україну
З досвіду [3]
презентації та інші статті, що описують досвід вчителів
Курс технологій [1]
всі статті
Курс естетичної культури [0]
Курс здоров*я і фізкультури [0]
Математичний курс [0]
Природничий курс [0]
Філологічний курс [1]
Здоров'я і медицина [0]
Піклуймося про себе
Психологія [1]
P.s.
Школа Молодого Вчителя (с) [1]
статті
Історія [0]
матеріали
Друзі сайту
Друзі
  • Катеринопільський відділ освіти
  • Журнал "Дніпро"
  • СК "Вікторія" КДЮСШ "Колос"
  • Катеринопільська районна організація Профспілки
  • Корисно!
  • Украинский сервис хостинг файлов
  • Карти світу-онлайн
  • Музейний простір України
  • МОНМС України
  • ЧОІПОПП
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • газета Черкаський Край
  • газета Черкащина Регіональна
  • Освітні портал ПЕДПРЕСА
  • МОНіМСУ
  • Пошук
    Welcome to...
















    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 177
    Погода...
    Прогноз погоди у Катеринопопі
    Статистика

    Онлайн всього: 0
    Гостей: 0
    Користувачів: 0

    Головна » Статті » Школа Молодого Вчителя (с)

    Портфоліо вчителя
    Портфоліо вчителя – це спосіб фіксування, накопичення матеріалів, що демонструють рівень професіоналізму вчителя й уміння розв’язувати завдання своєї професійної діяльності.

       Портфоліо вчителя – це рівень підготовленості педагога й рівень активності в навчальній і позаурочній діяльності.

       Мета створення – продемонструвати найзначущі результати своєї практичної діяльності (реалізовані проекти, участь в олімпіадах, конкурсах та ін.). Проаналізувати, узагальнити й систематизувати результати своєї роботи, об’єктивно оцінити свої можливості й спланувати дії щодо подолання труднощів і досягнення вищих результатів.

    Види портфоліо:

    • досягнень – найбільший акцент потрібно зробити на документи, що підтверджують успіхи діяльності;
    • портфоліо презентаційне – необхідне під час улаштування на нове місце роботи, особливо якщо заробітна платня призначається за підсумками співбесіди;
    • тематичне -акцентуються тематично відокремлені творчі роботи в різних сферах діяльності;
    • колмплексне – об’єднує згадані вище види портфоліо.

    СТРУКТУРА ПОРТФОЛІО

    1. Загальні відомості про вчителя

    • Прізвиещ, ім’я та по батькові
    • Рік народження
    • Освіта (основна спеціальність і кваліфікація за дипломом, кщо декілька дипломів – вказуються всі)
    • Трудовий і педагогічний стаж роботи (назвати всі навчальні заклади, у яких довелося працювати)
    • Підвищення кваліфікації (курси, семінари тощо)
    • Нагороди, грамоти, подяки (всі свої досягнення)
    • Копії документів (копії документів, що підтверджують наявність дипломів, учених ступенів, почесних звань, нагород, грамот та листів подяки)

    2. Результати педагогічної діяльності

    • матеріали, що демонструють результати засвоєння учнями освтніх програм і сформованості в них ключових компетенцій із предмета;
    • порівняльний аналіз діяльності за 5 років на підтсаві контрольних зрізів, участі у шкільних та інших олімпіадах, конкурсах;
    • результати підсумкової атестації учнів;
    • відомість про наявність медалістів тощо.

    3. Науково-методична діяльність

    Методичні матеріали, що свідчать про порфесіоналізм педагога:

    • обгрунтування вибору освітньої програми й комплексу навчально-методичної літератури;
    • обгрунтування вибору освітніх технологій;
    • обгрунтування застосування у своїй практиці тих або інших засобів педагогічної діагностики для оцінювання результатів;

    4. Позаурочна діяльність із предмета

    5. Навчально-матеріальна база


    ДЕТАЛЬНІШЕ ТУТ

    Категорія: Школа Молодого Вчителя (с) | Додав: Adminschool (27.03.2012)
    Переглядів: 1364 | Теги: портфоліо вчителя, портфоліо, для молодого спеціаліста, портфолио | Рейтинг: 0.0/0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2014