В дитячій присутності слід промовчати! - Психологія <!--if()-->- <!--endif--> - Каталог файлів - Катеринопільська ЗОШ №1
П`ятниця, 09.12.2016, 00:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Сьогодні...
Дзвін шабель, пісні, походи, воля соколина, тихі зорі, ясні води — моя Україна. В.Сосюра
ПУТІВНИК
D-навчання
ПРОФСПІЛКА
ПСИХОЛОГУ
СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ
...
Форма входу
Категорії розділу
ПрофСпілка [29]
матеріали профспілки
Загальні файли [2]
Файли, які не були розподілені з незрозумілих причин на категорії та внесені до загального списку файлів
Програмні файли [0]
Файли, що відносяться до програмних, інсталятори та мають розширення "***.exe". де ***- ім*я файлу. Відповідні файли повинні мати дозвіл на розміщення, в іншому випадку файли за проханням власника чи розробника будуть видалені з даного сайту.
Презентації [2]
Файли-презентації, розробки, що створені в програмах офісного призначення MS Power Point 20xx (xx - версія програми). Такі файли мають розширення "*.pps", "*.ppt", "*.pptx", "*.ppsx". Файли обов*язково повинні мати підпис (електронний підпис власника) власника, в іншому випадку файли будуть видалені з даного сайту.
Математика [6]
Іноземна мова [8]
Біологія [1]
Хімія [0]
Технології [5]
Трудове навчання
Інформатика та ІКТ [2]
Українська мова [3]
файли, презентації, методичні розробки
Українська література [0]
файли, розробки, презентації
Документи [1]
від директора школи
Географія [1]
вчителю географії
Фізика [2]
Вчителю фізики
Фізичне виховання [0]
вчителю фізвиховання
Музичне та образотворче мистецтво [0]
вчителям музики та образотворчого мистецтва
Виховання [3]
Виховні години, заходи, класні години, робота з дітьми
Історія і право [0]
вчителям історії та правознавства
Психологія [15]
психологу
Соціальна робота [6]
соціологу
Школа Молодого Вчителя [1]
матеріали, статті, фото
Початкова школа [10]
матеріали вчителів, розробки, презентації
Портфоліо вчителів [4]
портфоліо
Роботи наших учнів [11]
тут можна знайти роботи наших учнів
ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ [1]
НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАНННЯ [2]
Учнівські презентації [2]
Сценарії виховних заходів [6]
Дистанційне навчання [0]
5 клас [0]
6 клас [0]
7 клас [0]
8 клас [0]
9 клас [0]
10 клас [6]
Друзі сайту
Друзі
  • Катеринопільський відділ освіти
  • Журнал "Дніпро"
  • СК "Вікторія" КДЮСШ "Колос"
  • Катеринопільська районна організація Профспілки
  • Корисно!
  • Украинский сервис хостинг файлов
  • Карти світу-онлайн
  • Музейний простір України
  • МОНМС України
  • ЧОІПОПП
  • Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
  • газета Черкаський Край
  • газета Черкащина Регіональна
  • Освітні портал ПЕДПРЕСА
  • МОНіМСУ
  • Пошук
    Welcome to...
















    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 209
    Погода...
    Прогноз погоди у Катеринопопі
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Головна » Файли » Психологія

    В дитячій присутності слід промовчати!
    17.03.2016, 13:24
    Іноді ми автоматично щось говоримо своїм дітям, абсолютно не замислюючись над часто вживаними в родині фразами. Ці фрази передаються з покоління в покоління, злітають з вуст легко і непомітно, і часто завдають серйозної шкоди формуванню особистості дитини. Причому фраза на перший погляд може виглядати зовсім нешкідливою, але, тим не менш. . . її краще не повторювати. Залиш мене в спокої! Варіантів у цієї фрази може бути багато: «відстань від мене», «не заважай», «я зараз зайнятий», «іди, дай мені зайнятися своїми справами» і так далі. В результаті частого проговорювання цих фраз у дитини формується модель дитячо-батьківських відносин, в яких його місце - далеко не перше. Надалі це неминуче позначиться на взаєминах батьків і старших дітей. У найскладніших випадках посил «піди звідси, не заважай» може бути сприйнятий дитиною буквально: дитина-перешкода, нею не дорожать, від неї мріють позбавитися. Ти такий. . . Ярлик, повішений на дитину в дитинстві, з високою часткою ймовірності вплине на формування її характеру. Навіть у зменшувально-ласкательной формі такий ярлик неминуче завдасть шкоди. «Дурненький», «капризний», «ледачий» - всього цього краще не вживати в спілкуванні з дітьми. І ні в якому разі не можна повторювати такі слова по кілька разів. Особливо психологи радять уникати негативно забарвлених ярликів, хоча і вплив нейтральних і позитивно забарвлених «кличок» ще не до кінця вивчено. Чому ти не можеш бути як. . . ? Подібні порівняння з сестрою, братом, сусідським дитиною або кимось іншим небезпечні не тільки тим, що можуть створити довгострокову образу і ревнощі, але й тим, що вони в змозі спровокувати негативну реакцію, небажання робити те, що ви від дитини хочете. Поквапся Зрозуміло, що особливо часто така фраза звучить в той момент, коли батьки поспішають. У такі моменти хочеться, щоб дитина ворушився якнай швидше, а вона, як на зло, возиться, відволікаючись на все підряд. Можливо, що точно така ж її поведінка в більш спокійні моменти не викликає вашого роздратування, і ви її навіть не помічаєте. Якщо фраза постійно вимовляється роздратованим або звинувачувальним тоном, то змушує дитину відчувати те, що батьки нею незадоволені, що вона заподіює незручність. Якщо така ситуація повторюється щодня або навіть по кілька разів на день, ні до чого хорошого це не призведе. Найменше - падіння самооцінки дитини, а іноді і поведінка спрямована на протест. Молодець! Що поганого може бути в цій поширено заохочувальній репліці? Проте психологи стверджують, що при частому вживанні однієї і тієї ж фрази в якості похвали, вона стає знеособленою, знецінюється. Дитина починає сприймати її як якусь механічну відповідь, і на підсвідомому рівні перестає надавати їй якесь значення. Тобто механічно сказане «молодець» дорівнює в її сприйнятті повній відсутності якої-небудь похвали. Так що навіть хвалити дитину краще кожен раз по-різному, не використовуючи одних і тих же виразів. Дай-но я тобі допоможу, у тебе не виходить Психологи вважають, що така фраза, повторювана день у день, програмує дитину на невдачу. Вона заздалегідь готова до того, що у неї не вийде, але мама все за неї зробить. До слова сказати, в певному віці у дитини починається період «я сам», під час якого проголошення такої фрази навіть може спровокувати неабиякий конфлікт! Візьми, тільки заспокойся! Часта зміна суворої заборони на вимучений дозвіл підказує дитині, що таким способом (ниттям, криками, істериками, капризами) вона може домогтися від батьків чого завгодно. Швидко припини! Негайно помовч, зараз же заспокойся, швидше, кому сказали. . . Ні з ким, крім дитини, ви б не дозволили собі розмовляти в подібному тоні, адже правда? Дитина на таке звернення теж ображається, відчуваючи себе при цьому ще й абсолютно безправною. І замість того, щоб «перестати» і «заспокоїтися» починає протестувати. Малюки плачуть і вередують, підлітки кидають «відчепись» і замикаються в собі. В результаті такої фрази мама отримує прямо протилежний результат: замість того, щоб «припинити», дитина тільки підсилює небажану поведінку. Ми це не купимо - дорого (немає грошей)! Подібна фраза передбачає, що ви купили б, у випадку, якщо гроші б були, але ж це не завжди саме так. Найкраще пояснити дитині, що не варто купувати все підряд і до грошей варто ставитися раціонально, адже вони складають ваш сімейний бюджет. Не псуй мені нерви, у мене здоров'я не залізне! Насправді засмучувати не варто і цілком здорову маму або бабусю. Але багато батьків часто вдаються до таких хитрощів, як «високий тиск», «серце коле», щоб дитина припинила вести себе неналежним чином. По-перше, якщо ви хочете, щоб ваша дитина була з вами чесною, то й самі не обманюйте її, а по-друге, рано чи пізно вона перестане реагувати на такі хитрощі і, цілком імовірно, що коли у вас дійсно десь «кольне», дитина просто не зверне на це належної уваги. Одним словом, не жартуйте такими речами. Ти ж дівчинка (хлопчик), а вони себе так не поводять! Дівчатка неодмінно повинні бути акуратними, не грати у футбол, не лазити по парканах, а ось хлопчики не повинні скиглити і неодмінно повинні бути сильними. Нав'язування таких стереотипів з ранніх років не приведе ні до чого хорошого. Так, ставши дорослим, хлопчик буде соромитися своєї емоційності або недостатньої фізичної витривалості, а дівчинка стане комплексувати з приводу своєї зовнішності або «чоловічої» роботи. Може трапитися і зворотна реакція, коли наперекір вашим вічним рожевим бантикам і платтячкам, дівчинка-підліток не буде вилазити з джинсів і освоїть зовсім не жіночі манери. Нехай діти будуть дітьми, не позбавляйте їх цієї радості. Не переживай, це все дурниці! Для вас може це і дурниці, звичайно, але для дитини це може бути дуже важливо і значимо. Відібрали іграшку, посміялися над одягом або вчинком, не взяли в командну гру, та хіба мало у дітей буває неприємностей. Якщо ви будете завжди від цього відмахуватися і називати дурницями, то в кінцевому підсумку втратите до себе довіру і ваше доросле чадо навряд чи прийде розповідати про свої вже аж ніяк не дитячі проблеми. Ще раз таке повториться - ти в мене отримаєш! Вся справа в тому, що після виголошення такої фрази, до виконання покарання, як правило, не доходить. І всі заборони на перегляд телевізора або позбавлення морозива відкладаються на інший раз. А якщо на сто перший раз ви таки виконаєте загрозу, то педагогічного ефекту вона точно не матиме, швидше викличе подив і образу. Дитина повинна знати, чого очікувати вчиняючи так чи інакше
    Категорія: Психологія | Додав: Psiholog
    Переглядів: 76 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2016